Arkadaslar, cok fazla mail kullanimindan veya hesap kullanimdan dolayi , bazen bu konuda sikinti yasiyoruz.. Ip degistirerek bu sorunu cözebilecegimizi belirtildi.. Sizden ricam tavsiye edebileceginiz,, program ve tavsiylerinize ihtiyacim var.. Simdiden tesekkür ederim
ilgilenen yazan herkese begeni ve +r10 gönderecegim