adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine şanslısınız benim siparişi 8 gün oldu vereli hala tedarik sürecinde Firmaya sorunca kargo şubeleri teslim almıyor diyor, olan alıcıya oluyor.
Benim de aynı durumda 1 tane ürünüm var, ama ürün biraz benzersiz bir ürün, şuan satılmıyor sanırım, sadece indirim gecesi satıldı birkaç tane şuan yok gözüküyor da, ben açık ve net bir şekilde aliexpress'den temin ettiklerini düşünüyorum benim ürünü, çünkü başka bir açıklaması olamaz, depoda bulamadılar desen insan bi not yazar temin edilemedi falan yazar, bence yurt dışından gelmesini bekliyorlar benim ürünün.