Belirtmeyi unutmuşum satıcıyım ben Trendyol'da.

Efsane Cuma'da 1 hafta bekleyen kargo oldu kota olayından dolayı. Biz veriyoruz ama kargo girişi yapmayınca açıklaması da zor oluyor. Kargodan fotoğraf çekip yolluyorduk en son teslim ettik ama onlar giriş yapmıyor diye.
Hocam o zaman size 2 soru sorayım - satıcı yakalamışken -
1-Bu benim siparişin tedarikçi firması yurtiçi kargonun günlük 300-400 çıkış aldığını söylüyor, bu sayı ne kapsamda? Yani ilçe mi, il mi, şube mi?
2-Sizin de çıkış yapılamayan kargolarınız var, bu kargoların çıkışları sizin panele düşen sipariş tarihine göre eskiden yeniye mi yoksa trendyol sipariş numarasına göre mi - sıralamayla- çıkış yapılıyor?
Canlı destek geçiştiriyor bu soruları, merak ettim