adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine şanslısınız benim siparişi 8 gün oldu vereli hala tedarik sürecinde Firmaya sorunca kargo şubeleri teslim almıyor diyor, olan alıcıya oluyor.
Belirtmeyi unutmuşum satıcıyım ben Trendyol'da. Efsane Cuma'da 1 hafta bekleyen kargo oldu kota olayından dolayı. Biz veriyoruz ama kargo girişi yapmayınca açıklaması da zor oluyor. Kargodan fotoğraf çekip yolluyorduk en son teslim ettik ama onlar giriş yapmıyor diye.