Değerli Hocam,
Hesabınız devre dışı bırakıldı
Hesabınızın bir başka hesabın kopyası olduğunu fark ettik. Yalnızca tek bir hesabınız olabilir. AdMob'u kullanmaya devam edebilmek için lütfen kopya hesaplarınızı kapatın.
Ben önceden hiç Admob açmadım. Adsense üzerinden Admob açma olayını gerçekleştiriyorum, açılıyor 1 gün sonraya bu mesajı atıyorlar. Adsense üzerinden, uygulamada kullanılabilecek reklam türü v.b birşey var mı ? Google burada, Ya Adsense hesabın olacak, Yada Admob olacak diyor. 2 tane ayrı hesap olmayacak diyor. Bunu çözemedim

Vermiş olduğun bilgiler ve değerli zamanını ayırdığın için teşekkürler. Saygılar.
Bu benimde başıma geldi adsense alternatifi ararken admoba kaydolmuştum aynı PC den dümdüz adsense maili ile admoba girince size gelen ekran geliyordu bence bir deneyin

En kötü Google forums a konu açın google Türkiye yetkilileri dönüş sağlıcaktır