Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar kafama takılıyordu bir kaç gündür. R10 ile kıyaslamamak lazım sanırım dışarıda ki işleri. Buraya baktığım zaman fiyatı çok abartıyorum mu acaba diye düşündüm