Bana göre haksız kazanç değil. Talep var arz da var o zaman kime ne? Üstelik destek hizmeti de veriyormuşsunuz, sizin verdiğiniz destek hizmetinin bedelini sizden başka kimse belirleyemez. Müşteriniziniz varsa kazanmaya devam. Hayırlı kazançlar.