Selam arkadaşlar, ayda 1-2 büyük firmaya web sitesi hazırlıyorum. Bu sitelere themeforest'dan lisanslı tema alıp editleyip kurulum yapıyorum firmalarada bunu belirtiyorum aslında, sizce bu tarz bir iş için 9k+kdv bir fiyat haksız kazanca giriyor mu? yoksa olması gereken piyasa bu mudur? Tabi bu kurulan siteleri de aynı zamanda sorun olduğunda ekleme çıkarma olduğunda ilgilenmeye devam ediyorum.

Bir kaç gündür kafama takıldı düşünceleriniz nelerdir?