SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkemize ilk internet geldiği zamanlar bu tarz sorular çok soruluyordu, sonra bir dönem "hamachi serverlar" çok moda oldu. Oyunları arkadaşlarla oynamak için muazzam bir şeydi. Tabii bu dönemler sunucu ve hosting maliyetlerinin el yaktığı dönemler.

Ancak şu anda forumda çok komik rakamlara ( 1 TL - 2 TL ) hosting tedarik edilebiliyorken bu tarz şeyler denemek ilginç. Hobi olarak tabii ki deneyin ancak vakit nakittir unutmayın
Tabi ancak durum şöyle kurduğum sisteme benim haricimde kimsenin girmesini istemiyorum bundan dolayı böyle bir tercihte bulundum burada sistemin durumunu incelemek ve kapalı bir sistem olacağı için anlık olarak sisteme girdi çıktı yapabilmek istiyorum
yorumunuz için teşekkür ederim