V3SC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı ağda iseniz cmd üzerinden local ip adresinizi alıp bağlanabilirsiniz.

Bağlanmak istediği pc , telefon başka ağda ise localhost kurulu modeme port açman gerekiyor.
xampp kullanarak kurdum kısayol olarak ip adresimi /localhost diyerek girebilirim sanırım diye düşünüyorum doğru mudur port açma işlemini acaba nereden yapacağım acaba modemden mi