Partnerlik işi artık öldü, eğer tavsiye istiyorsan içinde partnerliğin de bulunduğu dijital ajans öneririm. "gel kanalının yasal haklarını savunacağım, sen de bana %30'u ver" demek zaten saçmalıktı ama karşındaki içerik üreticiden birşey talep etmeden ona maddi ve manevi değer katarak gelir modeli oluşturabilirsin. Zaten artık bu şirketler var, mcn'ler yok.