Merhaba arkadaşlar geçen buradan danışarak uzun süredir yatan casper notebooka şarj aleti aldım. 3 günün sonunda ürün geldi. Ürünü alırken önce şüphelendim hafifliğinden ama hiç aklıma gelmedi böyle birşey olacağı. kargoyu açtım ki ne göreyim adamlar sadece içine karton koyup paketlemişler. Yani böyle bir durum nasıl yanlışlık olabilir? Mağazaya soru sordum haber bekliyorum umarım para yanmaz. Siz hiç böyle bir durum yaşadınız mı n11'de?
sorun para değil. bakın siz satıcısınız ürünü paketlerken ürünü hiç unuttunuz mu? unutur musunuz? garibime giden şey bu. bari göndermeseydinde paran boşa gitmeseydi.
(mağazanın 5000e yakın satışı var güvenilmedik bir mağazadan almadım. %98 oranı.)