Screwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz beklicem hocam yalnız şöyle bir şey yapsam sizce nasıl olur anakartı bir tık yükselteyim dedim şu urunu alsam

https://www.hepsiburada.com/msi-b450...za=Hepsiburada

Ram olarakta şundan alsam
https://www.hepsiburada.com/kingston...a=ironistanbul (2adet)

Sence daha iyi olur mu @gunayozgur;
Bütçen varsa süper alabilirsin daha iyi olur. Ram frekansını 3200 e çıkartmış olursun ve seçtiğin anakart bu ram frekanslarını destekliyor.
Eğer biraz daha bütçen varsa sata ssd yerine m.2 ssd al böylece uçak hızına ulaşırsın

https://www.hepsiburada.com/adata-xp...-HBV00000IQ5QJ