Konu
Öğrenciyim yemek önerisi
05-12-2019, 01:13:51
#9
Clipper34
Üyeliği durduruldu
bizim zamanımızda dominosta orta boy pizza artı cola 11 tl idi. ondan yerdik her gece. onu önericemde anasını satayım şimdi kaç para olmuştur. ( enflasyon tek hane,,, yersennn.....)
))