Kredi kartı alan öğrenci tanıdığım var hocam kredi puanını nasıl arttırıyorlar anlamıyorum fatura vs ödüyorum her ay
Herkes iyi kötü kredi kartı alabiliyor zaten. Kartları gününde yatırarak ve daha sonra parayı geri çekerek ayı döndürüyorlar ve bu sayede borç ödenmiş gözüktüğü için puan etkileniyor. Ama kredi borçlular zaten ödeyemiyor puanları düşüyor o ayrı mesela