bak ben a diye kullanıcı adı almışım. Yıllarca kullanmışım yada kenarda durmuş. Bu hesap benimdir. Birileri benden sonra marka tescili yaptıysa, benim kullanıcı adımı alamaz. almaya da hakkı yok. Ancak uzlaşma talep edebilir. Hesabı satın almayı deneyebilir. Adam satmıyorsa da yapılacak birşey yok gibi duruyor.