sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o adam değil hocam, aradığınız numaradan çıkan şahısa ulaşın. Kurumsal konuşun, felanca yerin yönetim kurulu üyesiyim, size bir işimiz düştü falan fistan diye, madem adama ulaşamıyorsunuz, bu adamdan medet umun, ama adam ortaya çıkarsa, başınız büyük derde girer




hocam yazdıkların akıl karı değil, ben kullanıcı adını aldıysam ve o kullanıcı adını kullanıyorsam, birileri marka tescili ile bile alamaz. İlk ben almışım kullanıcı adını. düşünsenize kız arkadaşınız ile özel konusuyorsunuz, özel resimleriniz var, birileri gelip sizin kullanıcı adını kullanmaya başlıyor. Hesapta ki yazışmalar falan da duracak o halde o zaman ?
Kullanıcı adı almak ile hesap almak arasında fark vardır iyi günler