Normal de aldığın firmanın verdiği kargo üzerindeki rakam doğrultusunda %20 + 8(Gümrük sunum zam yaptılar 5,5 idi)+0,7 Damga vergisi gelirdi. örneğin 5 usd ürüne 5,75+8+0,7 =14,45 Vergi olması gerek fakat gümrükçüler artık bu işin bokunu çıkardılar kafalarına göre vergi kesiyorlar daha yeni bir hoparlör aldım 5 usd ye 7,5 usd vergi kesmişler kabul etmedim geri gönderdim.