Yoğun dönemlerde kargolar bazen transfer aracına yüklerken barkodu okutmayı unutabiliyor, böyle durumlarda teslim edilene kadar kargo karşı şubede görünür ama aslında çoktan sizin şubeye gelmiş ve dağıtılmayı bekliyor olabilmekte, bu opsiyonu da değerlendirin. Yoğun olmayan dönemlerde bile yurtiçi ve aras kargoda bunu zaman zaman yaşıyoruz.
Bunu şubeye gidip öğrenebilir miyim hocam? PTT Müş. Hiz. aradığımda hala çıkmamış olduğunu söylüyor bilemedim.9 Gündür bu ekran aynı dediğiniz ihtimalin olma olasılığı düşük gibi hocam.Çünkü dağıtım konusunda bulunduğum yer istisna ve öyle evde yoktunuz falan diyemeyecekleri bir devlet kurumu.Sıkıntı yaşar kargocu arkadaşlar getirmezlerse

O yüzden bilemedim.PTT Kayıt açtırmaktan başka bir şey yapmıyor.Kayıtlarda sürekli yoğunluk mesajları.
17.00 a kadar bekleyip cimer e yazacağım sıkıldım artık