Cimer üzerinden şikayet oluşturun, kendileri koşturacak.
Hocam önce hepsiburada'ya şöyle bir mesaj yazdım whatsapp hattından;
Bugün içerisinde bu işlemler sonuçlandırılmazsa; CİMER'e kayıt oluşturacağım özellikle ve Ticaret Bakanlığına özellikle şikayet edeceğim.Çözün artık şu olayı iyice sıkmaya başladı. 8-9 gündür 8.000 tl lik cihazımı bekliyorum.Kaç gündür para sizde ürün yok. Çözüm Merkezi Talebiniz: 170665xx Kargo takip no: 270853xxxxxx Sipariş no: 64922xxxx
PTT Kargo papağan gibi kayıt açtığımda sürekli aynı mesajı c+p yapıp yolluyorlar. (Yoğunluk,yoğunluk,yoğunluk...)
8-9 Gün oldu hocam el insaf ya daha kargo istanbul'dan çıkmamış.Terbiyesizlik bu ya.