kargolardaki en büyük problem kargo şirketlerinin acentecilik vermesinden kaynaklanmaktadır şirketin kendisine ait şubecilikte problem yaşanmıyor fakat şahısa şubeyi acente mantığıyla verildiği için büyük problemler yaşanıyor acentelerde kargo evinizin önüne gelir zile bassada basmasada kağıt bırakıp gider ya otopark orunu vardır yada zaman o yüzden direk şubeye yönlendirirler çünkü pakette kayıp kırılma yada sorun olursa müşteri şikayetinden dolayı direk firma o acenteden ücret kesintisine gider dolayısı ile acentede bu riski ortadan kaldırmak için şubeye yönlendirir maalesef türkiyede kargo kurye mantığı bu şekilde işim gereği bütün kargo ve kuryelerle çalışıyorum şuan memnun kaldığım tek kargo firması yurtiçi kargodur ayrıca yurt içi kargo online alışveriş sistemlerine yatırım yapmaktadır bizzat gözümle gördüm