Bir blog sitesi kurmuştum içinde 7-8 yazı var ve o şekilde adsense onayı almıştım şimdi istatistik grafiğine baktım çok anlayamadım iyi mi kötü mü? Yazıların hepsi kendi sıralamasında ilk 10’da olduğunu gördüm ki ne backlink ne de tanıtım aldım.