Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ptt çalışanlarına da hak verin, ptt posta dağıtım merkezlerinde koca depolarda dağlar oluştuğu söyleniyor.
Yapacak bişey yok, hiçbir şirket hazır değildi buna...
Gidip almanız gerekiyor, o dağ içinde kendi kargonuzu bulmanız bile 2-3 saati bulacaktır.
Hocam sıkıntı şurda başlıyor zaten: Mesela yurtiçi günler öncesinden/yoğunluk döneminde Hepsiburada ile anlaşmasını fesh etmiş diyorlar yetişemeyeceklerini ve daha ellerinde eski kampanya yoğunluklarının olduğunu söylüyorlarmış. PTT ye asıl sitemim de madem bu kadar yoğunsun neden her dakika her saniye sürekli bir kargo kabulü yapıyorsun? Bu aynı yolcuyla dolu belediye otobüsünün sıkış tıkış yer olmamasına rağmen her durakta yolcu almaya çalışması/alması gibi bir şey. Bırak madem yoğunsun sistem başka kargo şirketine atasın benim siparişimi onlardan bekleyeyim! Gerçekten zoruma gidiyor az para da değil. Şimdi Allah göstermesin birde cihaz bozuk çıkar asıl tantana ondan sonra başlar