Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar,
Apu bir sistem topladım bugün bütün parçaları gelince montajını yaptım isomu ayarladım bilgisayarı açtım ama monitöre hiçbir görüntü gelmedi. Bunun sebebi nedir bilen var mı?
Anakart: Gigabyte A320M-H
İşlemci: Ryzen 3 2200g
İnternetten bir kaç yazılanı yaptım ramleri çıkardım yerlerini değiştirdim tek slot çalıştırdım vs vs hiçbir şekilde görüntü gelmedi. A320m ve r3 2200g uyumlu değil falan yazıyordu birkaç sitede. kutusunun üzerinde 2xxx serisini de desteklediği yazıyor ama anakartın. Bilgisayarın sorunu nedir ne şekilde halledebilirim?