OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum, öncelikle senin için açıp bakmış araştırma yapıvermişiz, linkleri koymuşuz buraya, işine yaramasa bile teşekkür edeceğine hâla kendini beğenmiş tarzda yorumlar atıp duruyorsun. Kim dedi sana o zaman git ispanya'dan hesap aç veya al diye ? Git kendi işini kendin gör madem buraya konu açma.
1. makale : Oturum izni olmadan ispanya bankalarında banka hesabı açılabilir mi?
2. makale:Eğer hesabınıza firmanız tarafından taşınma parası yatırılacaksa Madrid’e gelmeden önce hesap açma işlemlerini başlatmanız mümkün

Bu bilgilerim hangisi benim isime yariyor ? Ben Ispanya'ya gitmeyecegim. Gitmis olsam bu soruyu sorsam okay haklisin.

Sana mi soracam nereye konu acacagim? Yaptigin sey yardim degil 2 tane link yapistirmissin. Yorum yapmana gerek yok o kiymetli zamanini benim icin harcama.