YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapalim hocam simdi adsense'de kullanmak icin Ispanyaya gidip hesap mi acabalim ?
2. senecek zaten Ispanya'da calisacaklar icin.
Dostum, öncelikle senin için açıp bakmış araştırma yapıvermişiz, linkleri koymuşuz buraya, işine yaramasa bile teşekkür edeceğine hâla kendini beğenmiş tarzda yorumlar atıp duruyorsun. Kim dedi sana o zaman git ispanya'dan hesap aç veya al diye ? Git kendi işini kendin gör madem buraya konu açma.