OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşe yaramıyor derken anlamadım ?
Ne yapalim hocam simdi adsense'de kullanmak icin Ispanyaya gidip hesap mi acabalim ?
2. senecek zaten Ispanya'da calisacaklar icin.