Ustam bu falcon freedom kullanmışlığım var ancak ben genelde racing sevdiğim için almadım. Arkadaşım da vardı. Onun vesilesiyle kullandım güzel ancak titremeyi hissedersin. Uzun yolda oturuş ve rahatlıkta seni yormaz. Ancak şunu söyleyim bulaşma derim Sonuç olarak çin markası. Tamam çinliler de kötü motor yapmıyor artık ama alacaksanız daha farklı bir motor alın. Uzun süre binmek istiyorsanız tabii ki. Eğer 1 2 sene sonra satıcam derseniz alın. Üzmez sizi. Fakat 2. el piyasasını bilmiyorum fazla yoktur diye düşünüyorum. Resimde ki arkadaş'da modifiye yapmış. Bu motor falcon freedom..