diş konusunda bahtsız biri olarak 20 lik dişi çektirdim dolgu kanal kaplama gibi şeylerde karşılaştım gittiğim doktoru çok beğeniyorum özel klinik tecrübeli birde çevrenizde elbet vardır tavsiye edecek görüş alın en iyisine gidin benim şuan kist var tedavi etti 4-5 ay sonra tekrardan film çektireceğim eğer kiste veya iltihapa müdahale edilmezse diş kaybına yol açıyor operasyonla dişin altını yarıp oradaki kisti alabiliyorlarmış.