Arkadaşla daha önce çalıştım, gerçekten ödemeyi düzenli yapan birisi. Ben daha sonra zamansızlıktan dolayı makale yazamamaya başladım (artık kendi sitelerime bile yazamıyorum, ücretiyle yazdırıyorum). O yüzden makale yazan arkadaşlar, gönül rahatlığıyla çalışabilir.