Övüyor mu yeriyor mu belli değil bence de. Kasıt olduğunu düşünmüyorum ama bir profesör bile Türkçe'yi kullanmaktan aciz ise eğitimsiz vatandaş ne yapsın.

"Bez parçası" ibaresi ağırlıklı olarak aşağılamak için kullanılır ancak istisnaları da mevcuttur. Yazar buna dikkat etmeliydi.

UMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayrağımız bizim için kutsaldır ve bu nedenle ay yıldızlı kırmızı bez parçası, Türk halkı için bir değerdir.

Arkadaşlar merhaba yukarıda yazmış olduğum cümle bir profesörün kitabından alıntıdır. Bu cümlede geçen "ay yıldızlı kırmızı bez parçası" kısmı benim hiç hoşuma gitmedi kendisine bu durumu bildiricem fakat bildirmeden önce sizede bir danışmak istedim.