Kullanıcı adı değişikliğinde 14 gün bekleme olayı yeni mi çıktı? 15-20 gün önce eski hesabımın kullanıcı adının sonuna x koydum yeni hesabımdan normal kullanıcı adımı direkt yazıp alabildim. Arkadaşı yanlış yönlendirmesek mi?
hocam yenı açılmış hesaplarda olmuyor genelde eski tarih açılmıs hesaplarda ve uzun suredır kullanıcı adını değiştirmemiş kisilerde oluyor bu sorunu birebir kendım yaşadığım ıcın söylemek istedim. arkadaş denıycek zaten alınmaz ise aklında soru işareti kalmasın dıye bu yorum yaptım yanlış yönledirmek yok burada !