Hayatımda ilk kez bir dişimi çektircem çocukken kendisi çıkmıştı yada elle çekince gelmişti..
Geçenlerde doktorun yaptığı yanlış kanaldan dolayı dişimin tabanında kis oluşmuş birkaç kezde iltihap toplayıp şişmişti çekilmesi gerekiyormuş bu ay içerisinde çektirmeye karar verdim dişim sol alt kısımda köpek disinin arkaya doğru 2. Olan dişim..

Sorum ise;
Bu dişin yerine implant veya köprü yaptırmazsam neler olur daha önce diş cektirip yerini doldurmayan ve başına bu konuda birşey gelen var mı ?
- Dişlerimi günde 2 kez fircaliyorum ama genede hafiften çürüyor gibi doktor dişlerin iyi diş ipi kullan dedi diş macunu önerisi olanlar iletirse sevinirim.