Büyük ihtimal maddi zarara uğramadığınız için savunma dahi almadan reddetmişlerdir. Elinize ulaşsa da sonra sizden geri almak isteselerdi belki çok daha farklı olurdu ama boşa ümitlenmeyin. O fiyattan aldırmazlar size. Kaldı ki isterse karara bağlasın Tüketici Hakem Heyeti. Alınan kararı tanımayabilirler. Devletin kurumu mu, ne iş yarar anlamıyorum. Karar veriyor ama karar karşı taraf tarafından tanınmazsa dava açmanız gerekiyor. Boş verin moralinizi bozmayın.