fairybarbara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelirin yüzde 50'sinden mi vergilendirildiniz yoksa tamamından mı ?

Teşekkürler
Kendiniz giderseniz %50 gider %50Gelir beyan edip ödüyorsunuz. Ama müfettiş incelerse Gelir ve Gider kalemlerini ayrı ayrı hesaplıyor. Gelirin tamamından vergilen diriliyorsunuz.