ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 sene önce biraz masraf edip Kıbrıs'da bir şirket kursaydınız, şuan varlık barışı kapsamında sadece %1 vergi ödeyerek tüm kazancınızı Türkiye'ye yasal olarak getirebilirdiniz. Devlet, özellikle bilişim sektörünü offshore şirketlere yönlendirmemeli, ben kazancımdan net %15 ödemeye razıyım ama kazancımdan %50 ye varan vergi ödemesine yokum kimse kusura bakmasın.
Tamamen katılıyorum. %15 ile başlatın bundan sonrası için insanlar düzenli ödesin. Hatta direkt parayı Google kesip versin en temizi. Şirket açmak isteyene de opsiyon verilir isteyen vergisini şirket açıp kendisi öder.

Zaten Google a yeni vergi getirdiler dijital vergi. Yani bu öneriyi yapmak oldukça basit artık