Kullanıcı adı değişikliğinde 14 gün bekleme olayı yeni mi çıktı? 15-20 gün önce eski hesabımın kullanıcı adının sonuna x koydum yeni hesabımdan normal kullanıcı adımı direkt yazıp alabildim. Arkadaşı yanlış yönlendirmesek mi?