Bu nedir şakamı?
KDV konusunda kesinlikle ödemen gereken bişey yok. Bununla ilgili vergi dairesinin bir talebi olursa dava açarsın ve %95 kazanırsın
Vergi dairesi aslında almaması gereken parayı mı almaya çalışıyor?Nasıl bir ülkede yaşıyoruz?