Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaldırım mühendisi olunabiliyor.
r10 plus almayı hakeden bir cevap



UMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denklik nedir biliyorum hocam merak etmeyim. Zaten Amerikada direk veriyor bu denkliği




Denklik nedir biliyorum hocam merak etmeyin. Zaten Amerikada direk veriyor bu denkliği
Biliyorsunuz madem, neden bir işe yaramıyor diye yanlış bilgi verip, algı yaratmaya çalışıyorsunuz ki ?



Cevaplar için teşekkür ederim. Yazılan yanıtlar için herkes emek verip fikirlerini beyan etti. Vermiş oldukları cevaplara göre, diploma bugün bir işe yaramıyor. Yarın birileri r10'da ben avukatım, avukat yetişrtireceğim diye başlık açarsa, bir çok kişi kendisinden eğitim almak için yazacaktır Bu çok normalmiş forumda onu anladım. Yazık öğrencilere o kadar strese giriyorlar, çürüyorlar sıralarda.