Aynen kardeşim amin katılıyorum bu durumda kalanlar çok mağdur.

Bende mağduriyetleri bizzat gördüğüm için elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. Kesinlikle adsense kazancı olup da aylık 1.500 TL'yi geçen herkesin vergi kaydı açtırması lazım. Aslında 1 TL kazanç içinde lazım ama bu rakamı geçince vergi dairesinin takibine takılma riski çok yüksek. 500 lira kazananın da şirket açması mantıksız bu ileride çözülecektir. Maalesef iktidar sahipleri kervan yolda dizilir şeklinde çalışıyor.

Verginin hemen hemen yarısı değil %50 gider gösterilse de pişmanlık zammı vs. eklendiğinde asıl kazançtan ödenilecek vergiden daha çok vergi çıkıyor. Atıyorum bu kazancı bir kuyumcu yapsaydı bu tablonun en az 2 katı daha fazla vergisi çıkardı. Tekrar ediyorum şimdilik vergi idaresi "internet üzerinden vergilendirme" konusunda bilgi eksik olduğundan dolayı müsamaha gösteriyor. Ama bu 2020-2021 daha sonraki yıllarda böyle olmayacak.

Düşünsenize böyle cezalandırma olmasa kimse vergi vermez bırakır sonraya bu mümkün mü? Cezalar caydırmak içindir aksi taktirde her kazanç sağlayan vergi vermeme yolunu seçer. Senede neredeyse eski parayla 800-900 katrilyon vergi ödeniyor. Bunları da Ahmet Mehmet ödüyor. İnternet üzerinden kazananlar zannediyor ki herkes 3 lira kazanıyorsa 3 lira cebine giriyor. Öyle bir dünya yok bunu herkesin anlaması lazım artık.

Kusura bakmayın böyle yazıyorum ama durum bu maalesef. Gelin öbür taraftan vergi yükü çok onu tartışalım o ayrı konu. Ama şu anda kazanan bu vergileri kanunen vermek zorunda...