aynen bende tek kol alsam şu an 1.100 e geliyor. ama 2. kol şart ya . arkadaşlar vs. gelicek illaki.
peki hocam fiyat nasıl sizce. iyi degilmi ? bu cihaz tr ' de çalısırmı. ek vergilendirmeye girermi.yurtdısından gelen telefonlar gibi kapanma muhabetti oluyormu bunlarda.
anasını satıyım öyle bir vergi yükü varki sırtımızda ülkemizden bir şey alamaz olduk.
2017 de 1tb slim eurasia garantili 1300 e almıştım şimdiye fiyatlar katlanmış bence fiyat çok iyi kaçırma ek vergilendirme yolcu yanında eşya olarak gelecekse olmaz telefonlar gibi kapanma olayı yok Türkiye'dede çalışır zaten o bölge muhabbeti oyun diskleriyle alakalı bir durum öyle bile olsa Türkiye 2.bölge PAL yani avrupa olarak geçiyor