Ben de geçen yıl 1000 tlye almıştım tek kol slim 500 gb.
aynen bende tek kol alsam şu an 1.100 e geliyor. ama 2. kol şart ya . arkadaşlar vs. gelicek illaki.
peki hocam fiyat nasıl sizce. iyi degilmi ? bu cihaz tr ' de çalısırmı. ek vergilendirmeye girermi.yurtdısından gelen telefonlar gibi kapanma muhabetti oluyormu bunlarda.
anasını satıyım öyle bir vergi yükü varki sırtımızda ülkemizden bir şey alamaz olduk.