şüan tutanak hazirlandimı yoksa halen müfettiş sizi incelemeye devammı edıor?
Bende bankadan gelen rakamları cıkardıjm ve maliyedeki kayıtlarla karsılastırdık. Hatta bir kayıt fazlaydı maliye kayıtlarında onu sıldırdım. Giderlerimi verdim tum faturaları cıkarmaya calıstım. ve dilekce hazırlandı. Bu noktada mufettıs rapor hazılırcıcak. Sanıyorum bu asamada tekrar inceleniyor. Sonra vergi dairesine bu rapor ulastırılıyor ve vergi dairesi tarafından bir vergi matrahı cıkarılıp postalanıcak. Geldıgınde burdan yazıcam.
O zaman uzlaşmaya mahkeme sonrası gitmek daha mantıklı?
dava acılıp makheme surecı baslamadan once de bir uzlasma var. mahkeme karara baglanınca dedıgınız gibi olmuyor.