Böylesine katkı değer bir konu açtığınız için teşekkür ederiz hocam. Peki sizce hatrı sayılır gelirler elde etmeye başladığınız anda bir şahıs şirketi kursak ve oyunu kurallarına göre oynasak daha mantıklı değil mi? Araştırmalarıma göre şahıs şirketi kurmak ve kapatmak oldukça kolaymış. Bu konuda tavsiyeniz nasıl olur?