Konu
Xiaomi Redmi 8 Kullanan Var Mı?
30-11-2019, 23:56:39
#6
ebubekirgns
Biu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizim arkadaş almıştı. 1 Ay oluyor sanırım çok memnunum demişti. Diğer bir arkadaşım da aynı modelin prosunu aldı. Oda memnun
Redmi Note 8 pro sanırım. mi8'den 300 TL fazla onuda inceliyorum.