ebubekirgns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam. Aslında 800 TL'ye Redmi 8a almakta var aklımda ama hayırlısı neyse o olsun.
Bizim arkadaş almıştı. 1 Ay oluyor sanırım çok memnunum demişti. Diğer bir arkadaşım da aynı modelin prosunu aldı. Oda memnun