Konu
Xiaomi Redmi 8 Kullanan Var Mı?
30-11-2019, 23:54:35
#5
Biu
ebubekirgns adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam. Aslında 800 TL'ye Redmi 8a almakta var aklımda ama hayırlısı neyse o olsun.
Bizim arkadaş almıştı. 1 Ay oluyor sanırım çok memnunum demişti. Diğer bir arkadaşım da aynı modelin prosunu aldı. Oda memnun