Style adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eşime aldım birkaç ay önce çok memnun.
Hayırlı olsun hocam. Aslında 800 TL'ye Redmi 8a almakta var aklımda ama hayırlısı neyse o olsun.