insan okurken bile psikolojisi bozuluyor ...
zor ve karışık durumlar gerçekten.
devletin bu gelirler için kolay ve uygulanabilir bir model oluşturması lazım.
o zaman hem vatandaşlar mutlu şekilde ödemesini yapar hem de devletimiz kazanır.
bu şekilde geriye dönük kazançlarda hem gelir vergisi hem kdv falan çok karışık işler.
ayrıca çoğu kişi gerçekten bilmiyor durumu veya az kazanıyor şirket kuramıyor falan filan.
Bu durumu en son soledim. Yurt dışından doviz getiriyoruz aslında. Benim gibi bir çok insan var. Siz bizden KDV istiyorsunuz ve psikolojimizi bozuyorsunuz dedim. En son keske devlet sizingibi insanlar için bir birim kursa dedi mufettiş. Ah işte biz böle çok geriden gelihyoruz.