Baba olmak kolay değil, hele ki tek başınıza iseniz

Henüz 1 aylık babayım yoğunluğum hem iş hem çocuk ve ilgilenmem gereken insanlar.
Geç dönüş veya hiç dönüş yapmamış olabilirim bu konuda buradan özür diliyorum ama bilin ki bilerek değildi. Takip olayına gelirsek eğer, gerçekten gün içinde bir çok kişi aradığı için bazen görüşme yapmam gerekeni bile bulamıyorum.
Özelden bilgilerinizi iletin, yardımcı olayım. Gerekirse ücret bile almam

madem gönül kırmışız telafi edelim. Çalışıp çalışmamak sizlere kalmış tabi.
Allah bağışlasın evladınızı hocam. Teşekkürler PM gönderdim ben size. Kırılan gönülü telafi etmek için adım attınız. Teşekkürler.