Kısaca şöyle özetliyeyim benim başıma geleni. Normalde şirketlerimd etüm aldığım ödemeleri keserim, çeşitli sebeplerden dolayı (adsense ban gibi mecburen şahsi hesaplara aldığım oldu.) Ben 9 yıldır yurtdışındayım, arasıra Türkiye hesabıma ödeme almıştım, geçen yıl ise eşimin hesabına yüklü miktarda ödeme aldırdım. Eşimin şirketi yoktu, rakam yaklaşık 180k TL civarıydı. İllaki soracaklardı. Eşimi benim şirketime ortak yapıp, yıl sonunda 180k olarak tek 1 fatura kestirdim muhasebeciye. Faturaya ise adsense yıllık gelir olarak yazdırdım. Muhasebeci en fazla usulsüzlükten ceza alırsın bu şekilde dedi. Aksi halde ceza çok yüksek olurdu dedi.
Paylaşım için ise teşekkür ederim. En azından arkadaşlar ne ile karşılaşacaklarını bilsinler.